PRISTATYMAS
Prekes pristatome į bet kurį Lietuvos miestą.
Pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų užsakymo dydžio ir pasirinkto pristatymo būdo. Tiksli pristatymo kaina pateikiama formuojant užsakymą.
Pristatymui į Kuršių Neriją taikoma atskira kainodara pagal pasirinktą pristatymo būdą.
Jei prekės puslapyje nenurodyta kitaip, prekes pristatome per 1-4 darbo dienas.
SVARBU!
Siuntos pristatymo metu Pirkėjas prieš pasirašant prekės priėmimo aktą privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės bei pačios prekės būklę.
Nustačius pakuotės ar prekės pažeidimą Pirkėjas privalo siuntos nepriimti ir nepasirašyti jokiame siuntos dokumente, kad prekė atvežta geros būklės bei skubiai informuoti apie tai Pardavėją.
PREKĖS GRĄŽINIMAS
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
- grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
- grąžinant prekes, kurios yra naudojamos kūno higienai, maisto ruošimui, namų ruošai prekės negali būti nei karto naudotos;
- grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
- pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
Klientui pastebėjus prekės gamyklinį broką Pirkėjas nedelsiant privalo apie tai informuoti Pardavėją ir pateikti visus su tuo susijusiu įrodymus, o Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pakeisti prekę į tokį patį identišką naują modelį.